Saturday, May 14, 2011

Check-In?

Bukak ja sampul surat yang upsi bagi tu, aku dapat tau yang aku punya sesi pendaftaran kat kolej harun aminurrashid (KHAR) ni sesi pagi, yang paling awai ar. Nak memudahkan cerita, aku dan keluarga bertolak dari rumah sebelum subuh pagi pendaftaran tula. Pi solat subuh kat hentian R&R mana aku dah tak ingat tapi yang aku ingat ada sorang pakcik ni bagi kat aku RM50, buat belajar katanya. Alhamdulillah, terima kasih pakcik.

Perjalanan disambung beberapa ketika kemudian. Tu dia aih, punyala sesak kat area khar tu masa aku sampai. Pi la beratur panjang-panjang nak daftar. Lepas ja daftar dan naik simpan barang kat bilik aku, 2-8-5, keluarga aku bertolak pulang. Aku macam besa ar, gabra sat. Pastu masuk ja roommate aku, adib namanya, ada ar geng orang kedah. Hahaha, hidup kedah!!

0 comments:

Post a Comment