Thursday, May 19, 2011

Kembara Rekreasi 2011






Assalamualaikum sekali lagi kepada sahabat-sahabat sekalian. Hari ni nk cerita psai program anjuran adk sy, Norbashiroh binti Din selaku pengarah program Kembara Rekreasi 2011 dibantu oleh timbalan pngarah program, saudara Amirul Mukminin bin Mawardi.

Tarikh program ni berlangsung aku x ingat sangat tp program ni 2 hari 1 malam kt felda residence trolak. Tempat boleh tahan cantiknya, pemandangan kawasan felda ni buat hati yang tensen pun rasa lega.


Program kali ni mmg betui2 program utk riadah. smuanya aktiviti melibatkan fizikal, xdak nk dengaq2 ceramah motivasi ka pa2 ka. Yg tu yg paling aku suka..hahahah. Seingat aku ar, ada main rakit, jalan2 malam, aktiviti low-rope, high-rope..apalagi aku pun dah x ingat dah.
Memang enjoy ar sebab aku rasa seminggu lepas program ni dah start final exam, bg orang lain la sebab aku punya exam start mggu kedua final exam.....












0 comments:

Post a Comment