Saturday, May 14, 2011

UPSI

Lani dah 4 semester aku belajar kt upsi nih. Macam-macam gelagat aku tengok budak-budak upsi ni. Ada yang baik penuh ikhlas, ada yang baik ada makna, ada yang hipokrit, yang huduh perangai pun ada. Kahkahkah...

Sem 1 dan sem 2 terpaksa ar berebut bas tapi Alhamdulillah sem 3 dan 4 dan seterusnya harap-harap moto aku masih boleh digunakan. Bukan untuk kegunaan aku saja, boleh jugak tolong orang. Banyak kali jugak aku tolong hantar member-member pi kelas sebab depa terlewat nak tunggu bas.

Dulu masa aku sem 1 dan sem 2, kelas kat proton city tak dak lagi. Masa tu kelas kat taman u. Ala, yang nampak macam area rumah kedai yang memanjang tu. La, takkan tak penah tengok kot? Aduyai, nanti ajak aku, biar aku tunjukkan. Free of charge ja. Aku selalunya kelas kat taman u tu, tadahan utara, tadahan selatan dan kat dewan kuliah ja.

Masuk ja sem-sem atas ni kebanyakan kelas kat proton city ja. Letih jugakla kalau pi kelas naik moto nih, tapi ok ja. Final exam pun kat proton city gak, kecuali yang paper EDU.

0 comments:

Post a Comment